Čistoča sanitarij

Raziskava podjetja Cintas Corporation opravljena v ZDA, v kateri je sodelovalo 2000 odraslih Američanov, je pokazala, da skoraj tri četrtine anketirancev (74 odstotkov) pravi, da umazane sanitarije dajejo slab vtis o podjetju. Podobno – 68 odstotkov anketirancev pravi, da bi sanitarije s praznimi milniki, podajalniki toaletnega papirja in podajalniki papirnatih brisač negativno vplivale na njihovo mnenje o podjetju.

Čistoča objektov je v središču pozornosti že od začetka epidemije in je bolj kot kdaj koli prej pomembna pri varovanju ugleda podjetja.

John Engel, direktor marketinga pri Cintasu

Raziskava je tudi pokazala, da je večja verjetnost, da bo čistoča sanitarij vplivala na dojemanje starejših. Več kot polovica anketirancev (56 odstotkov), starih od 18 do 34 let, pravi, da bi umazana stranišča prispevala k negativnemu vtisu podjetja. Za primerjavo, pri starostni skupini 65 let in več ta odstotek naraste na 92.

Tudi dobro založena stranišča s prijetnim vonjem bodo bolj verjetno vplivala na ugled podjetja pri starejših odraslih v primerjavi z mlajšimi. 58 odstotkov anketirancev, starih od 18 do 34 let, pravi, da bi stranišča zaradi neprijetnega vonja povzročila negativno dojemanje podjetja. Nasprotno pa 86 odstotkov odraslih, starih 65 let in več, pravi, da bi zaradi neprijetnega vonja sanitarij povzročila, da bi na podjetje gledali negativno.

Poleg tega več kot polovica 18-34-letnikov (56 odstotkov) pravi, da bi stranišča s praznimi milniki, podajalniki toaletnega papirja ali podajalniki papirnatih brisač povzročila negativno dojemanje podjetja v primerjavi s 85 odstotki pri anketirancih starih 65 let in več.

Čistoča ostalih površin

Poleg čistoče sanitarij je raziskava pokazala, da druga področja objektov prav tako pomembno vplivajo na vtis o podjetju. Ostale ugotovitve vključujejo:

  • Več kot dve tretjini anketirancev (68 odstotkov) pravi, da bi umazana tla negativno vplivala na njihovo mnenje o podjetju
  • Več kot polovica anketirancev pravi, da bi umazani vhodi v stavbe (57 odstotkov), očitna uporaba umazanih krp za tla (56 odstotkov), umazana okna (51 odstotkov) in slabo vzdrževana parkirišča (51 odstotkov) negativno vplivali na njihovo mnenje o podjetju.

Percepcija je resničnost in na posameznikovo mnenje o podjetju lahko pomembno vpliva že sama čistoča objekta.

John Engel, direktor marketinga pri Cintasu
Umazane-sanitarije-dajejo-slab-vtis-o-vasem-podjetju

Razmislite o sodelovanju z izkušenim ponudnikom izdelkov in storitev, da se boste lahko osredotočili na tisto, kar delate najbolje. Za več informacij nas kontaktirajte ali postanite naš B2B partner!

Povezani izdelki

Postanite naš B2B partner

Postanite naš B2B poslovni partner in prejmite vrsto ugodnosti in dodatnih storitev!

Privoljenje*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Koristne povezave

Morda vas zanima tudi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja