Čistoča vašega objekta je prednostna naloga zlasti glede na pomen, ki ga pripisujemo čiščenju in razkuževanju v zadnjih letih. 

Toda vzdrževanje najvišjih ravni čistoče objekta je lahko hitro drago, še posebej v trenutnem času, ko se srečujemo s pomanjkanjem delovne sile in naraščajočo inflacijo.

Kot pri vsakem drugem poslu je tudi v panogi čiščenja ključnega pomena iskanje načinov za zmanjšanje stroškov. Toda zdi se, da je zmanjševanje stroškov čiščenja brez žrtvovanja stopnje čistoče objekta težka naloga.

Na srečo obstaja nekaj vidikov čiščenja, ki jih je mogoče optimizirati in posledično z njimi prihraniti denar.

Pomembno: Potrebno je razumeti, da nekateri načini za znižanje stroškov potrebujejo začetno investicijo, ki pa ključno prispeva k dolgoročnemu zmanjšanju stroškov. 

V tem članku bomo pregledali 4 načine, s katerimi lahko zmanjšate skupne stroške čiščenja.

Uporaba dozirnikov za čistila

O vplivu visoko koncentriranih čistilnih sredstev, ki jih je potrebno redčiti, na stroške čiščenja smo govorili že v članku Najcenejša čistila sredstva. A četudi uporabljamo visoke koncentrate, to še ne pomeni, da bodo stroški čiščenja najnižji. Eden izmed najpomembnejših korakov je pravilno mešanje oz. doziranje čistil.

Pri ročnem doziranju čistil se pogosto zanašamo na našo intuicijo, kar posledično pomeni nepravilno koncentracijo čistila. Posledice nepravilnega doziranja:

  • Prevelika koncentracija čistilnega sredstva lahko za seboj pusti ostane na površini (lise), poškoduje površino in poveča porabo, kar dviguje stroške čiščenja.
  • Premajhna koncentracija čistilnega sredstva znižuje čistilno moč in povečuje možnost ponovnega čiščenja površine. Posledično se podaljša čas in s tem strošek delovne sile.

Zato priporočamo uporabo dozirnikov, ki eliminirajo doziranje “po občutku” in zagotavljajo, da so visoko koncentrirana čistila vsakič pravilno razredčena.

Z uporabo visoko koncentriranih čistil npr. Hollu, v kombinaciji s pravilnim doziranjem preko dozirnikov bodo začetni stroški sicer višji (investicija), vendar se bo povečal izkoristek. S tem bodo dejanski stroški občutno nižji. Čiščenje z uporabo koncentratov ter dozirnikov je trenutno najcenejši profesionalni način čiščenja, ki je prisoten na trgu.

Uporaba stroja za čiščenje

Nekatera najpogostejša čistilna opravila so izjemno dolgotrajna in naporna. Na srečo lahko uporaba tehnologije pospeši in močno olajša nekatere naloge. Obstaja več vrst tehnologije čiščenja, ki so zasnovane za povečanje učinkovitost čistilnega oseba in povečevanje njihove produktivnosti.

Uporaba stroja za čiščenje tal znižuje stroške čiščenja
Uporaba stroja za čiščenje tal lahko zniža stroške čiščenja.

Najbolj razširjena oblika tehnologije čiščenja v profesionalnem segmentu je zagotovo stroj za čiščenje tal. Stroj za čiščenje je dražji od krpe in vedra, vendar je donosnost naložbe veliko višja. Vaše osebje bo lahko dokončalo čiščenje v krajšem času – z uporabo stroja lahko čistilno osebje očisti devetkrat več kot z uporabo krpe in vedra; prav tako bo za čiščenje potrebnih manj ljudi. Posledično bodo vaši stroški delovne sile znatno nižji. O ostalih prednostih uporabe stroja za čiščenje smo sicer že govorili v predhodnem članku.

Uporaba podajalnikov za nadzorovano porabo

K visokim stroškom čiščenja pogosto v veliki meri prispevajo tudi stroški porabe sanitarnega potrošnega materiala, kot so papirnate brisače, toaletni papir in milo. Če imajo ljudje priložnost, pogosto vzamejo več, kot potrebujejo. Tudi pri sanitarnemu potrošnemu materiali je tako.

Elegantni podajalnik mila v sivi barvi nameščen na steni moderno oblikovanih sanitarij
Menjava podajalnikov lahko znatno prispeva k zmanjšanju stroškov sanitarnega potrošnega materiala.

Z uporabo senzorskega podajalnika papirnatih brisač autocut lahko znižate porabo papirja za 30–57 %. Vzrok nižje porabe je predvsem v načinu razdeljevanja podajalnikov autocut “list za listom”. Tako lahko obiskovalci vzamejo največ en list hkrati.

Podobno lahko znižate porabo toaletnega papirja z namestitvijo podajalnikov WC papirja v lističih ali Smart One. Te vrste podajalnikov onemogočajo nekontrolirano odvijanje, ki je slabost podajalnikov toaletnega papirja v roli.

V primeru milnikov lahko le-te zamenjate za senzorske različice ali pa jih nadomestite s podajalniki milne pene. Uporaba milne pene omogoča dvakrat več umivanj rok v primerjavi s tekočim milom.

Tako boste zlahka zmanjšali prekomerno porabo ter zagotovili, da neuporabljen sanitarni potrošni material ne bo zgolj končal v smeteh ali na tleh. Hkrati boste zmanjšali potrebo po prepogostem polnjenju podajalnikov. O tem smo govorili že v članku Kako preprečiti izpraznitev podajalnikov papirja?

Celotno linijo izdelkov blagovne znamke Mar Plast si oglejte tukaj.

Izobraževanje osebja

Zagotovite ustrezno usposabljanje vašega osebja. V podjetju Karan & Delfin d. o. o. našim B2B poslovnim partnerjem omogočamo izobraževanje po meri. Na izobraževanju se bo vaša ekipa naučila najučinkovitejših in najsodobnejših praks čiščenja. Te prakse omogočajo osebju pravilno čiščenje z minimiziranjem napak, kar bo zmanjšalo potrebni čas in stroške čiščenja.

Več o naši storitvi izobraževanja si preberite tukaj.

Gospod predava pred ljudmi
Ustrezno izobraževanje kadre pomembno pripomore k pravilnemu čiščenju in nižanju stroškov.

Povzetek

Znižanje skupnih stroškov čiščenja se lahko zdi zahtevno, vendar obstaja več načinov, kako to dosežete.

Eden je z uporabo sistema dozirnikov, ki poskrbijo za vsakokratno pravilno doziranje čistilnih sredstev brez redčenja “po občutku”, kar omogoča prihranitev pri stroških kemikalij.

Vaša ekipa lahko opazi tudi povečanje učinkovitosti in produktivnosti, če v svoj asortima pripomočkov umestite stroj za čiščenje tal. Le-ta ogromno prispeva k zmanjšanju potrebnega časa za čiščenje tal, ki obsega 80 % vseh delovnih nalog čistilnega osebja. S tem znižate potrebo po dodatni delovni sili ter posledično stroške dela.

Učinkovita metoda, ki vam lahko pomaga znižati stroške, je tudi uporaba podajalnikov, ki omogočajo nadzorovane porabe. Z uporabo senzorskih podajalnikov ali podajalnikov, ki dozirajo list za listom, lahko znatno znižate stroške odpadnega sanitarnega potrošnega materiala.

Kot najbolj pomemben način zniževanja stroškov lahko štejemo ustrezno izobraževanje vašega osebja. Zgolj z ustrezno izobrazbo se lahko izvaja pravilne postopke čiščenja, ki bodo minimizirali napake, skrajšali potrebni čas in posledično stroške čiščenja.

Pogosta vprašanja

Vzdrževanje visokih standardov čistoče je lahko drago, zlasti v trenutnem času, ko se soočamo s pomanjkanjem delovne sile in naraščajočo inflacijo.

Optimizacija stroškov čiščenja je mogoča z uporabo dozirnikov za čistila, uporabo strojev za čiščenje, uporabo podajalnikov za nadzorovano porabo in ustrezno izobraževanje osebja.

Ustrezno izobraževanje osebja omogoča pravilno izvajanje postopkov čiščenja, kar minimizira napake, skrajša potrebni čas in zmanjša stroške čiščenja.

Koristne povezave

Postanite B2B partner

Vas zanima uvedba ene ali več teh metod znižanja stroškov čiščenja? Potem postanite naš
B2B partner
! Vabimo vas, da izpolnite obrazec spodaj.

Privoljenje*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Morda vas zanima tudi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja