Prazni podajalniki papirja v sanitarijah so pogosta težava, zlasti v času povečanega obiska.

Ker je umivanje rok bistveni del uporabe stranišča, bo dostop do papirnatih brisač bistveno prispeval k zmanjšanju širjenja mikrobov.

Če vaši gostje vstopijo v sanitarije in ni papirnatih brisač ali toaletnega papirja, si ne bodo mogli posušiti rok ali uporabiti stranišča.

To ne ustvarja zgolj nehigienskega okolja, s čimer ogroža vaše obiskovalce, ampak lahko povzroči tudi povečanje števila pritožb. V predhodnem članku “Umazane sanitarije dajejo slab vtis o vašem podjetju” je podjetje Cintas ugotovilo, da prazni podajalniki mečejo slabo luč na celostno mnenje o vašem podjetju pri kar 68 % anketirancev! 

Številni upravniki objektov domnevajo, da je edini način za zmanjšanje možnosti izpraznjenja podajalnikov ta, da osebje stalno spremlja stranišče.

Pogosti pregledi sicer lahko zmanjšajo tveganje, toda to znižuje produktivnost vašega osebja ter ne zagotavlja 100-odstotne uspešnosti.

Na srečo obstajajo podajalniki papirja, ki so zasnovani s funkcijami, ki povečajo produktivnost ter zmanjšajo izpraznitve podajalnikov papirnatih brisač in toaletnega papirja v vašem stranišču. 

Pogosti pregledi zmanjšajo tveganje, toda to znižuje produktivnost vašega osebja ter ne zagotavlja 100 % uspešnosti.

Kateri so najpogostejši razlogi za izpraznitev podajalnikov?

Izpraznitvi podajalnikov v sanitarijah se lahko izognete tako, da obravnavate 3 najpogostejše vzroke. Če lahko vi in vaše osebje odpravite pomanjkanje zalog, preden do tega pride, lahko zmanjšate tveganje, da se boste morali ukvarjati s pritožbami, ki jih povzročijo.

3 najpogostejši vzroki:

  • napačen urnik čiščenja,
  • preobremenjeno osebje/redki pregledi sanitarij, 
  • vzdrževanje stranišč po koncu delovnega časa.

Napačen urnik čiščenja 

V večini objektov se osebje, zadolženo za čiščenje, drži urnika, ki jim pove, kako pogosto naj preverijo sanitarije. Dober urnik bo upošteval edinstvene vzorce uporabe sanitarij (čas, ko so sanitarije bolj zasedene), normalno uporabo in kapaciteto podajalnikov.

Pravilni urnik bo vašemu osebju omogočilo dokončanje čiščenja na različnih območjih v vašem objektu, ne da bi morali skrbeti glede izpraznitve podajalnikov.

Urnik se lahko spreminja glede na čas v dnevu ter zasedenosti sanitarij (frekvenca uporabe).

Brez točnih informacij o časih visoke zasedenosti (frekvence) vaših sanitarij lahko vaše osebje preverja podajalnike v napačnem času – ko so le-ti polni ter jih zanemarja v času dejanske visoke zasedenosti.

V večini objektov se obdobja večje zasedenosti pojavljajo vsakodnevno ob približno enakem času.

Vzpostavitev pravilnega urnika čiščenja omogoča večjo produktivnost osebja in preprečuje prezgodnjo menjavo brisač ali WC rolic (ko le-te še niso dovolj izpraznjene, kar vodi v manjši izkoristek in povečanje stroškov).

Preobremenjeno osebje/redki pregledi sanitarij 

Osebje, zadolženo za čiščenje, je odgovorno za opravljanje nalog v celotnem objektu, ne le sanitarijah. 

Tako je v nekaterih objektih osebje za čiščenje hitro preobremenjeno z vzdrževanjem drugih delov ter posledično nezmožno nenehnega preverjanja stanja sanitarij in zalog papirja v podajalnikih.

V primeru pritožb bo vaše osebje primorano prenehati s svojo trenutno nalogo in odpraviti težavo, kar bo zmanjšalo njihovo produktivnost.

Vzdrževanje stranišč po koncu delovnega časa

Ni neobičajno, da upravniki v objektih uporabljajo zunanje izvajalce čiščenja.

Čistilni servisi pogosto opravljajo svoje delo ob koncu dneva, ko vsi odidejo. V teh primerih bi morali podajalniki v javnem stranišču ob enkratnem polnjenju papirja zdržati ves dan. 

Če v podajalnikih zmanjka papirnatih brisač ali WC papirja, morda na objektu ne bo nikogar, ki bi jih ponovno napolnil.

Kako preprečite izpraznitev podajalnikov papirja?

Medtem ko je eden od načinov za preprečitev izpraznitve papirja v podajalnikih vzpostavitev pravilnega in rednega urnika vzdrževanja, obstajajo tudi drugi načini, ki ne znižujejo produktivnosti osebja.

Tudi z nepravilnim urnikom čiščenja in preobremenjenim osebjem se lahko izognete izpraznitvi podajalnikov! 

Izpraznitvi podajalnikov papirnatih brisač in toaletnega papirja so lahko izognete s:

  • podajalniki z visoko kapaciteto, 
  • pripomočki za spremljanje stanja.

Podajalniki z visoko kapaciteto 

Podajalniki papirja z visoko kapaciteto sprejmejo več papirnatih brisač ali toaletnega papirja v primerjavi s standardnimi podajalniki. Nekateri podajalniki papirnatih brisač lahko sprejmejo tudi do 250 % več brisač!

To pomeni, da bo vsako ponovno polnjenje podajalnikov zadostovalo za več uporab kot običajno in pomagalo zmanjšati čas vzdrževanja. 

V primeru toaletnega papirja lahko nekateri podajalniki z visoko kapaciteto sprejmejo do šestkrat več toaletnega papirja kot standardni podajalniki.

To je posebej koristno za objekte z visoko frekvenco uporabnikov, saj bodo podajalniki papirja potrebovali manj polnjenj za enako število obiskovalcev. 

Kovinski Podajalnik papirja za WC z visoko kapaciteto. Maxi jumbo
Podajalnik toaletnega papirja z visoko kapaciteto – Maxi Jumbo.

Funkcije za spremljanje nivoja porabe

Podajalniki papirnatih brisač in toaletnega papirja lahko prikažejo nivo porabe, ne da bi jih morali odpreti. Tako lahko osebje v kratkem času pregleda stanje polnil.

Najpogosteje lahko nivo porabo spremljamo preko:

  • oken za spremljanje porabe/prosojne plastike,
  • lučke, ki označujejo nižji nivo polnil.

Te funkcije lahko pomagajo, da bi se izognili prezgodnji zamenjavi/polnjenju. Osebje tako vidi trenutno stanje polnil v podajalniku in ne zgolj takrat, ko je prazen.

V nekaterih objektih lahko osebje poskuša zamenjati papirnate brisače in toaletne role vsakič, ko preveri podajalnike, da se izogne ponovnemu pregledovanju. Tako pogosto narastejo poraba in stroški, povezani s papirno galanterijo.

Okna za spremljanje porabe/prosojna plastika

Preverjanje ravni izdelka v dozirnikih naj bi trajalo le nekaj sekund. V idealnem primeru bi moralo osebje že z enim pogledom videti, ali je potrebno polnjenje/zamenjava polnil.

Podajalniki papirnatih brisač, ki imajo prosojne posode ali okna za spremljanje stanja, omogočijo osebju enostaven pregled nad porabo izdelka brez potrebe po odpiranju.

Podajalniki papirja - kovinski podajalnik papirja za WC
Okno za spremljanje porabe papirja v podajalniku.

Lučke, ki označujejo nizek nivo

Nekateri podajalniki nimajo prozorne plastike, temveč so opremljeni z lučko, ki označuje, kdaj je potrebno podajalnik ponovno napolniti.

Pri večini podajalnikov je lučka za označevanje nizke ravni izdelka rdeče barve ter se nahaja na sprednji strani podajalnika, tako da ga čistilno osebje zlahka vidi.

Tudi tukaj lahko osebje že z enim pogledom oceni, ali je potrebno polnjenje podajalnika. 

Povzetek

Izogibanje izpraznitvi podajalnikov papirja lahko dosežemo že s preprosto izbiro ustreznih podajalnikov. Podajalniki z visoko kapaciteto polnjenja ter funkcijami za spremljanje stanja lahko povečajo produktivnost osebja in zmanjšajo čas, ki je potreben za pregled sanitarij. Tako se lahko vaše osebje skoncentrirana na opravljanje drugih nalog čiščenja.

Pogosta vprašanja

Najpogostejši razlogi vključujejo napačen urnik čiščenja, preobremenjeno osebje in redke preglede sanitarij ter vzdrževanje stranišč po koncu delovnega časa.

Učinkoviti načini vključujejo uporabo podajalnikov z visoko kapaciteto in funkcij za spremljanje nivoja porabe, kot so okna za spremljanje porabe in lučke, ki označujejo nizek nivo.

Pravilen urnik čiščenja, ki upošteva vzorce uporabe sanitarij, lahko zmanjša možnost izpraznitve podajalnikov in poveča učinkovitost osebja.

Izbira pravega tipa in modela podajalnika papirja je odvisna od več faktorjev, kot so velikost in vrsta objekta, frekvenca uporabe sanitarij ter proračun. Pomembno je tudi upoštevati estetske zahteve in prostorske omejitve.

Tehnologija, kot so senzorji za spremljanje nivoja papirja in avtomatizirani sistemi obveščanja, lahko izboljša higieno z zagotavljanjem stalne razpoložljivosti papirja. To povečuje zadovoljstvo uporabnikov, saj se izognejo neprijetnim situacijam zaradi pomanjkanja papirja. Prav tako lahko uporaba naprednejših podajalnikov, ki zmanjšujejo stik rok z napravo, prispeva k boljši higieni.

Povezani izdelki

Postanite B2B partner!

Ne veste kateri podajalnik je pravi za vaš objekt? Za brezplačno svetovanje, vas vabimo da izpolnete spodnji obrazec. Ostale storitve in ugodnosti B2B partnerstva si oglejte tukaj!

Privoljenje*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Koristne povezave

Morda vas zanima tudi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja