Kazalo vsebine
Čistoča sanitarij
Raziskava podjetja Cintas Corporation opravljena v ZDA, v kateri je sodelovalo 2000 odraslih Američanov, je pokazala, da skoraj tri četrtine anketirancev (74 odstotkov) pravi, da umazane sanitarije dajejo slab vtis o podjetju. Podobno – 68 odstotkov anketirancev pravi, da bi sanitarije s praznimi milniki, podajalniki toaletnega papirja in podajalniki papirnatih brisač negativno vplivale na njihovo mnenje o podjetju.
Čistoča objektov je v središču pozornosti že od začetka epidemije in je bolj kot kdaj koli prej pomembna pri varovanju ugleda podjetja.
John Engel, direktor marketinga pri Cintasu
Raziskava je tudi pokazala, da je večja verjetnost, da bo čistoča sanitarij vplivala na dojemanje starejših. Več kot polovica anketirancev (56 odstotkov), starih od 18 do 34 let, pravi, da bi umazana stranišča prispevala k negativnemu vtisu podjetja. Za primerjavo, pri starostni skupini 65 let in več ta odstotek naraste na 92.
Tudi dobro založena stranišča s prijetnim vonjem bodo bolj verjetno vplivala na ugled podjetja pri starejših odraslih v primerjavi z mlajšimi. 58 odstotkov anketirancev, starih od 18 do 34 let, pravi, da bi stranišča zaradi neprijetnega vonja povzročila negativno dojemanje podjetja. Nasprotno pa 86 odstotkov odraslih, starih 65 let in več, pravi, da bi zaradi neprijetnega vonja sanitarij povzročila, da bi na podjetje gledali negativno.
Poleg tega več kot polovica 18-34-letnikov (56 odstotkov) pravi, da bi stranišča s praznimi milniki, podajalniki toaletnega papirja ali podajalniki papirnatih brisač povzročila negativno dojemanje podjetja v primerjavi s 85 odstotki pri anketirancih starih 65 let in več.
Čistoča ostalih površin
Poleg čistoče sanitarij je raziskava pokazala, da druga področja objektov prav tako pomembno vplivajo na vtis o podjetju. Ostale ugotovitve vključujejo:
- Več kot dve tretjini anketirancev (68 odstotkov) pravi, da bi umazana tla negativno vplivala na njihovo mnenje o podjetju
- Več kot polovica anketirancev pravi, da bi umazani vhodi v stavbe (57 odstotkov), očitna uporaba umazanih krp za tla (56 odstotkov), umazana okna (51 odstotkov) in slabo vzdrževana parkirišča (51 odstotkov) negativno vplivali na njihovo mnenje o podjetju.
Percepcija je resničnost in na posameznikovo mnenje o podjetju lahko pomembno vpliva že sama čistoča objekta.
John Engel, direktor marketinga pri Cintasu
Razmislite o sodelovanju z izkušenim ponudnikom izdelkov in storitev, da se boste lahko osredotočili na tisto, kar delate najbolje. Za več informacij nas kontaktirajte ali postanite naš B2B partner!
Povezani izdelki
Postanite naš B2B partner
Postanite naš B2B poslovni partner in prejmite vrsto ugodnosti in dodatnih storitev!
Koristne povezave
- Izbira pravega čistila – sanitarije
- Izbira podajalnika papirja
- Najcenejša čistilna sredstva
- Kako odstraniti neprijetne vonjave?
- Papirnate brisače ali sušilnik rok?
- Kako pravilno urediti sanitarije?
Morda vas zanima tudi
Aktualno
5 najbolših čistil Sanitec
Pogosto nas sprašujete, kateri izdelki so najboljši pri nas oz. najbolj priljubljeni in kateri se največ prodajajo. Danes vam želimo predstaviti najboljše izdelke v kategoriji čistil blagovne znamke Sanitec! Na seznamu najbolj prodajanih čistil najdete sredstva proti vodnemu kamnu za sanitarije, dišeča čistila za tla in sredstva za odstranjevanje maščob.[...]
Vodiči
Čiščenje kopalnice po prenovi
Čiščenje kopalnice po prenovi je zadnji, a ključni korak pred uživanjem v sveže prenovljenem prostoru. Ta faza je bistvena ne samo za zagotavljanje estetske popolnosti in higienske primernosti prostora, ampak tudi za ohranjanje kakovosti in dolgotrajne vzdržljivosti novih namestitev.[...]
Vodiči
Kaj pomenijo oznake na rokavicah za enkratno uporabo?
Oznake na rokavicah za enkratno uporabo igrajo ključno vlogo pri informiranju uporabnikov o lastnostih in primernosti rokavic za določene aplikacije. Tukaj je podrobnejši opis najpogostejših oznak-[...]
Vodiči
6 nasvetov za čiščenje skladišča
Čiščenje skladišča predstavlja edinstven izziv tako za zaposlene kot za čistilno osebje. Kot veliki industrijski objekti z intenzivnim prometom blaga, ljudi in dejavnosti, so nagnjena k skoraj neskončnemu nabiranju prahu, umazanije, dima, hlapov, maščob, plesni, bakterij, virusov, škodljivcev in celo gliv. Ti onesnaževalci lahko predstavljajo zdravstvena in varnostna tveganja tako[...]
Vodiči
Celuloza ali reciklaža – katere papirnate brisače izbrati?
Higienski papir, kot so papirnate brisače in toaletni papir, je nujen za vsakodnevno delovanje od ustanov, šol, pisarn, bolnišnic do restavracij. V današnjem okoljsko ozaveščenem svetu je izbira trajnostnega papirja vedno bolj pomembna. Ker številna podjetja svoje izdelke označujejo z "recikliranim", "zelenim" in "okolju prijaznim", zlahka domnevamo, da so ti[...]
Vodiči
FSC – Okoljski certifikat
Gozdovi so pomemben vir našega planeta, saj zagotavljajo čist zrak in vodo, uravnavajo podnebje in podpirajo biotsko raznovrstnost. Vendar lahko neodgovorne gozdarske prakse, kot sta sečnja in prekomerna sečnja, imajo uničujoče posledice za okolje in lokalne skupnosti. Za reševanje teh izzivov je bil ustanovljen Svet za gospodarjenje z gozdovi (FSC)[...]
Vodiči
Najboljše rokavice za enkratno uporabo – Kako jih najti?
Razumevanje, kaj naredi rokavice za enkratno uporabo najboljše, je ključno za izbiro in nakup, ki ustreza specifičnim potrebam uporabnikov. V tem članku bomo govorili o dejavnikih, ki jih je treba upoštevati pri izbiri najboljših zaščitnih rokavic za vaš namen in potrebe.[...]
Vodiči
Čiščenje tepihov – Celoviti vodnik čiščenja tekstilnih tal
Čiščenje tepihov in ustrezno vzdrževanje tekstilnih talnih oblog sta v sodobnem času, ko sta estetika in higiena na prvem mestu, izjemnega pomena. Ne glede na to, ali gre za gospodinjstva ali poslovne prostore, je ohranjanje čistih tekstilnih oblog ključnega pomena za zdravje, udobje in vizualno privlačnost. V tem vodniku bomo[...]